098 - 295-94-34
м.Київ, ул.Черногорская 36, бокс 174
UA RU EN
планове ТО


чистка і прокачування гальмівної системи

& nbsp;

Кожні два роки, а іноді й раніше, кожен мотоцикліст стикається з ситуацією, коли необхідно замінити гальмівну рідину і прочистити гальмівну систему мотоцикла.
Навіщо потрібно чистити гальмівну систему або міняти гальмівну рідину? Уважний мотоцикліст завжди буде стежити за станом гальмівної рідини так як це перш за все безпека життя на дорозі.
Якщо ви ніколи не міняли гальмівну рідину самостійно, ми наполегливо рекомендуємо звертатися з цим питанням до фахівців, так як помилка такої роботи може коштувати життя. Не варто недооцінювати цей, здавалося б, легкий і простий процес, заміни гальмівної рідини і чищення гальмівної системи.
Ви завжди можете звернутися до нас в МОТО-СТО Borschservice з питанням заміни гальмівної рідини або прочищення гальмівної системи і не тільки, адже ми надаємо повний спектр послуг з обслуговування, ремонту та відновлення мотоциклів будь-яких марок.
Ми в МОТО-СТО Borschservice рекомендуємо міняти гальмівну рідину в гальмівній системі мотоцикла раз в два роки і завжди стежити за наявністю гальмівної рідини в системі. Якщо ви помітили порушення герметичності в гальмівній системі, негайно зверніться до фахівців! Їздити на такому мотоциклі забороняється!
Тип використовуваної гальмівної рідини вказується на кришці розширювального бачка і на гальмівних шлангах . Як правило, на сучасних мотоциклах використовується гальмівна рідина - ДОТ4 (DOT 4)
Які бувають типи гальмівних рідин?
DOT3 - пережиток минулого
1. Гальмівна рідина вже стала & ldquo; традиційної & rdquo; DOT3, яка зазвичай застосовується в більшості транспортних засобів, відрізняється дешевизною і доступністю так як зазвичай онадоступна на більшості автозаправок і в магазинах автозапчастин. До мінусів можна віднести & ndash; & Ldquo; заборона & rdquo; на використання в мотоциклах з гальмівними прокладками з натуральної гуми (оскільки DOT 3 пошкоджує такий матеріал). Крім того, такий вид досить агресивно впливає на пофарбовані поверхні (попросту, & ldquo; роз'їдає & rdquo; фарбу). Ще одна властивість & ndash; після відкриття упаковки, протягом тижня рідину необхідно використовувати, так як DOT3 поглинає воду, а волога, в свою чергу, здатна викликати корозію циліндрів і гальмівних магістралей.
DOT4 - універсальний солдат
2. DOT 4 & ndash; ця рідина найчастіше рекомендується до використання в нових моделях мотоциклів. Так само як і DOT 3, DOT 4 можна купити практично в усіх авто-магазинах і на деяких АЗС. На відміну від вищевказаного типу не так швидко поглинає воду (але все ж поглинає, тому небезпека корозії зберігається). Крім цього, DOT4 більше підходить для великих навантажень (коли гальмівна система близька до перегріву), так як її точка кипіння вище. Але, втім, так само як і DOT3, DOT4 роз'їдає фарбу і не допускає довгого зберігання при розкритої упаковці.
DOT5 - технологічні новинки
3. DOT 5 (& laquo; silicone & raquo ;, & laquo; силіконова & raquo;) роз'їдати фарбування, не поглинає воду і сумісна з будь-якими гумовими деталями (актуально для останніх формул). Часто її складніше купити, зазвичай вона приблизно в два рази дорожче DOT4. Звертаємо увагу & ndash; DOT5 створює незвичайне відчуття кілька & laquo; м'якої педалі & raquo ;, так як рідина є трохи компресійної.
Важливо! Перед & ldquo; переходом & rdquo; на DOT5 необхідно передбачити два моменти:
Перше! Цю рідину можна змішувати з DOT3 або 4. Саме через змішування з іншими видами і виникає більшість проблем при використанні DOT5. В цьому випадку краще всього взагалі повністю перебрати & ldquo; гідравліку & rdquo; мотоцикла, інакше можуть виникнути серйозні пошкодження гальмівної системи.
Друге! як ми вже звертали увагу, DOT5 не поглинає воду, тому будь-яка волога в гідравлічній системі буде & ldquo; збиратися & rdquo; в одному місці, що може стати причиною локальної корозії. Необхідно & ldquo; прокачати & rdquo; систему (можуть знадобитися навіть кілька таких прокачувань) для того, щоб видалити все повітря з системи, оскільки в рідині можуть утворитися бульбашки, які згодом будуть збільшуватися в розмірах.
DOT5.1 - для гурманів
4. Відносно нова DOT 5.1 (увага - це не & ldquo; модифікація & rdquo; силіконової DOT5, вона має гликолевую основу, так само як і DOT3 і DOT4, тому її, скоріше, можна назвати & laquo; високотехнологічної & raquo; DOT4) дійсно по-чому перевершує вищевказані гальмівні рідини .
У порівнянні з DOT3 і DOT4 має вищу як початкову точку кипіння (близько 175-200 град. C - що вище, ніж у гоночних гальмівних рідин), так і кінцеву точку кипіння (близько 275-ти град. C - майже стільки ж, що і у гоночних мотоциклів). Вказується, що DOT5.1 сумісна з будь-якими гумовими частинами.
Але і у цього гальмівного & ldquo; складу & rdquo; є деякі недоліки: поглинає воду, роз'їдає фарбування. Звичайно, складності можуть виникнути і з покупкою DOT5.1 & ndash; так як вона продається тільки в декількох магазинах (призначених, в першу чергу, для швидкісних транспортних засобів) за досить & ldquo; значним & rdquo; цінами.

Чистка і прокачка гальмівної системи мотоцикла

Кожні два роки, а іноді й раніше, кожен мотоцикліст стикається з ситуацією, коли необхідно замінити гальмівну рідину і прочистити гальмівну систему мотоцікла.Зачем потрібно чистити гальмівну систему або міняти гальмівну рідину? Уважний мотоцикліст завжди буде стежити за станом гальмівної рідини так як це перш за все безпека життя на дорозі.

Безпека дорожче грошей

Якщо ви ніколи не міняли гальмівну рідину самостійно, ми наполегливо рекомендуємо звертатися з цим питанням до фахівців, так як помилка такої роботи може коштувати життя. Не варто недооцінювати цей, здавалося б, легкий і простий процес, заміни гальмівної рідини і чищення гальмівної системи.

Ви завжди можете звернутися до нас в МОТО-СТО Borschservice з питанням заміни гальмівної рідини або прочищення гальмівної системи і не тільки, адже ми надаємо повний спектр послуг з обслуговування, ремонту та відновлення мотоциклів будь-яких марок.

Ми в МОТО-СТО Borschservice рекомендуємо міняти гальмівну рідину в гальмівній системі мотоцикла раз в два роки і завжди стежити за наявністю гальмівної рідини в системі.

Забороняється!

Якщо ви помітили порушення герметичності в гальмівній системі, негайно зверніться до фахівців! Їздити на такому мотоциклі забороняється!

Тип використовуваної гальмівної рідини вказується на кришці розширювального бачка і на гальмівних шлангах. Як правило, на сучасних мотоциклах використовується гальмівна рідина - ДОТ4 (DOT 4) Які бувають типи гальмівних рідин?

DOT3 - пережиток минулого

Гальмівна рідина вже стала & ldquo; традиційної & rdquo; DOT3, яка зазвичай застосовується в більшості транспортних засобів, відрізняється дешевизною і доступністю так як зазвичай онадоступна на більшості автозаправок і в магазинах автозапчастин. До мінусів можна віднести & ndash; & Ldquo; заборона & rdquo; на використання в мотоциклах з гальмівними прокладками з натуральної гуми (оскільки DOT 3 пошкоджує такий матеріал). Крім того, такий вид досить агресивно впливає на пофарбовані поверхні (попросту, & ldquo; роз'їдає & rdquo; фарбу). Ще одна властивість & ndash; після відкриття упаковки, протягом тижня рідину необхідно використовувати, так як DOT3 поглинає воду, а волога, в свою чергу, здатна викликати корозію циліндрів і гальмівних магістралей.

DOT4 - універсальний солдат

DOT 4 & ndash ; ця рідина найчастіше рекомендується до використання в нових моделях мотоциклів. Так само як і DOT 3, DOT 4 можна купити практично в усіх авто-магазинах і на деяких АЗС. На відміну від вищевказаного типу не так швидко поглинає воду (але все ж поглинає, тому небезпека корозії зберігається). Крім цього, DOT4 більше підходить для великих навантажень (коли гальмівна система близька до перегріву), так як її точка кипіння вище. Але, втім, так само як і DOT3, DOT4 роз'їдає фарбу і не допускає довгого зберігання при розкритої упаковці.

DOT5 - технологічні новинки

DOT 5 (& laquo; silicone & raquo ;, & laquo; силіконова & raquo;) роз'їдати фарбування, не поглинає воду і сумісна з будь-якими гумовими деталями (актуально для останніх формул). Часто її складніше купити, зазвичай вона приблизно в два рази дорожче DOT4. Звертаємо увагу & ndash; DOT5 створює незвичайне відчуття кілька & laquo; м'якої педалі & raquo ;, так як рідина є трохи компрессіонной.Важно! Перед & ldquo; переходом & rdquo; на DOT5 необхідно передбачити два моменти:

Перше! Цю рідину можна змішувати з DOT3 або 4. Саме через змішування з іншими видами і виникає більшість проблем при використанні DOT5. В цьому випадку краще всього взагалі повністю перебрати & ldquo; гідравліку & rdquo; мотоцикла, інакше можуть виникнути серйозні пошкодження гальмівної системи.

Друге! як ми вже звертали увагу, DOT5 не поглинає воду, тому будь-яка волога в гідравлічній системі буде & ldquo; збиратися & rdquo; в одному місці, що може стати причиною локальної корозії. Необхідно & ldquo; прокачати & rdquo; систему (можуть знадобитися навіть кілька таких прокачувань) для того, щоб видалити все повітря з системи, оскільки в рідині можуть утворитися бульбашки, які згодом будуть збільшуватися в розмірах.

DOT5.1 - для гурманів

Щодо нова DOT 5.1 (увага - це не & ldquo; модифікація & rdquo; силіконової DOT5, вона має гликолевую основу, так само як і DOT3 і DOT4, тому її, скоріше, можна назвати & laquo; високотехнологічної & raquo; DOT4) дійсно по-чому перевершує вищевказані гальмівні жідкості.По порівнянні з DOT3 і DOT4 має вищу як початкову точку кипіння (близько 175-200 град. C - що вище, ніж у гоночних гальмівних рідин), так і кінцеву точку кипіння (близько 275-ти град. C - майже стільки ж, що і у гоночних мотоциклів). Вказується, що DOT5.1 сумісна з будь-якими гумовими частямі.Но і у цього гальмівного & ldquo; складу & rdquo; є деякі недоліки: поглинає воду, роз'їдає фарбування. Звичайно, складності можуть виникнути і з покупкою DOT5.1 & ndash; так як вона продається тільки в декількох магазинах (призначених, в першу чергу, для швидкісних транспортних засобів) за досить & ldquo; значним & rdquo; цінами.