098 - 295-94-34
м.Київ, ул.Черногорская 36, бокс 174
UA RU EN
планове ТО


чистка, налагодження та синхронізація карбюраторів

Карбюратор незалежно від марки вашого мотоцикла, є одним з важливих і відповідальних вузлів мотоцикла. Карбюратор відповідає за підготовку якісної повітряно & ndash; бензинової суміші в потрібній пропорції, і подає її через впускний колектор в камеру згоряння двигуна. Іншими словами, карбюратор мотоцикла & ndash; це частина ваших сердець мотоцикла. У тому випадку, якщо за карбюратором довго не доглядають, то в повсякденному житті мотоцикліста можуть зустрітися наступні несправності:
двигун працює нестійкий, мотоцикл глухне на холостому ходу; мотоцикл & laquo; жере & raquo; багато палива без видимих ??на те причин; Ваш мотоцикл почав несподівано смикатися поштовхами і ривками, хоча ручка & laquo; газу & raquo; знаходиться в одному положенні. У разі, якщо нарікань на роботу карбюратора мотоцикла немає, але є підозри те, що мотоцикл заправлявся неякісним паливом, що є однією з найпоширеніших причин, на якому двигун став погано & laquo; тягнути & raquo ;, або після попередньої промивки і очищення карбюратора пробіг перевищив 20 тисяч кілометрів & ndash; тоді карбюратор обов'язково потрібно промити і прочистити.
Щоб зрозуміти, яка якість суміші в Вашому мотоциклі & ndash; потрібно на холодному двигуні вивернути свічку і оглянути нагар на ній. У нормі електрод свічки повинен бути сухою і сіро & ndash; коричневий. Якщо Ваша свічка чорна і закопчена & ndash; значить суміш надмірно багата паливом, а якщо нагар на свічці білий або світлий & ndash; переважає повітря. В цьому випадку карбюратор потрібно прочистити і налаштувати.
Що потрібно для самостійного чищення карбюратора?
Чистити карбюратор мотоцикла самостійно і без досвіду & ndash; справа повільне і довгий. На це можна витратити цілий день, і тут головне не зробити гірше) Ми завжди радимо звертатися в цьому випадку в професійні МОТО-СТО до нас в Borschservice, де Вам завжди якісно і не дорого, зможуть почистити і відрегулювати карбюратор і при необхідності провести комплексне технічне обслуговування Вашого мотоцикла.
Але якщо Ви вирішили ризикнути і зробити все самостійно, Вам потрібно мати наступні матеріали: папір і ручку, рукавички для захисту рук, окуляри для захисту очей, інструкцію що б зняти карбюратор з мотоцикла і потім розібрати його. Папір і ручка буде потрібно, щоб записати послідовність дій при знятті, це допоможе потім зібрати карбюратор в правильній послідовності щоб не заплутатися. Ганчірки, чисті і гладкі! Головне, щоб вони не пушілісь і не & laquo; ворс & raquo ;; спрей & ndash; для прочищення форсунок та догляду за карбюратором. Увага! Не можна використовувати для очищення карбюратора WD & ndash; 40, він містить масляну основу і тільки зашкодить вашому карбюратора. Прилад для продувки стисненим повітрям (можна балон); ємність для розчинника, палички з міцного дерева або зубочистки. При розбиранні карбюратора мотоцикла і прочищення потрібно дотримуватися простих правил, без яких можна легко заплутатися: візьміть інструкцію від вашої моделі карбюратора. Розібрати і зібрати його може бути не простіше, ніж масштабну модель, тому робіть все поступово і по інструкції, для цього запам'ятовуйте і позначайте, куди ви поклали кожну & laquo; дрібниця & raquo ;: гвинтики, пружинки; окремо покладіть прокладки, деталі з пластика і гуми, щоб уникнути їх контакту з розчинником; для промивання дрібних металевих деталей їх потрібно залити розчинником, і промити при помішуванні, потім витерти насухо; жиклери (отвори для подачі палива і повітря) чистяться тільки стисненим повітрям, або рідким очищувачем з балончика під тиском. Категорично забороняється їх чистити паличкою, дротиком і іншими предметами!
Етапи роботи: зняти карбюратор мотоцикла. Якщо немає досвіду, то в інструкції до мотоцикла глянути як дістатися до карбюратора. Спочатку зняти бак мотоцикла, потім повітряний фільтр разом з корпусом. Потім зовні промити карбюратор. Зовнішня мийка карбюратора мотоцикла включає в себе очищення корпусу від масляних відкладень, піску і бруду. Промиваються канали корпусу чистим ацетоном або бензином, продуваються з компресора. Потім проводиться чистка дифузорів і емульсійних колодязів. Оцінюються всі ущільнювачі елементи, прокладки та гумки, які містить карбюратор; Промивання фільтрів камери поплавця; Промивання самої камери поплавця; Очищення форсунок; Перевірка роботи пускового пристрою, механізму поплавця і механізму холостого ходу. Перевірте, чи добре прискорювального насоса. Для цього очищаються всі деталі, і продуваються компресором. Зверніть увагу на те, як легко переміщується кульку в клапані & ndash; гвинті. Зверніть увагу, щоб елементи насоса рухалися з легкістю, а саме ролик, діафрагма і важіль. При цьому діафрагма не допускає деформацій. Варто сказати, що після очищення і регулювання такого важливого вузла, як карбюратор мотоцикла, не забудьте звернути увагу на повітряний фільтр, і замінити його в разі потреби.
Важливо все правильно зібрати і надалі правильно налаштувати, тоді Ваша їзда на мотоциклі буде більш комфортним і безпечним ... хоча б з технічної точки зору.

Чистка, настройка і синхронізація карбюраторів

Карбюратор незалежно від марки вашого мотоцикла, є одним з важливих і відповідальних вузлів мотоцикла. Карбюратор відповідає за підготовку якісної повітряно & ndash; бензинової суміші в потрібній пропорції, і подає її через впускний колектор в камеру згоряння двигуна. Іншими словами, карбюратор мотоцикла & ndash; це частина ваших сердець мотоцикла. У тому випадку, якщо за карбюратором довго не доглядають, то в повсякденному житті мотоцикліста можуть зустрітися наступні несправності: двигун працює нестійкий, мотоцикл глухне на холостому ходу; мотоцикл & laquo; жере & raquo; багато палива без видимих ??на те причин; Ваш мотоцикл почав несподівано смикатися поштовхами і ривками, хоча ручка & laquo; газу & raquo; знаходиться в одному положенні. У разі, якщо нарікань на роботу карбюратора мотоцикла немає, але є підозри те, що мотоцикл заправлявся неякісним паливом, що є однією з найпоширеніших причин, на якому двигун став погано & laquo; тягнути & raquo ;, або після попередньої промивки і очищення карбюратора пробіг перевищив 20 тисяч кілометрів & ndash; тоді карбюратор обов'язково потрібно промити і прочістіть.Чтоби зрозуміти, яка якість суміші в Вашому мотоциклі & ndash; потрібно на холодному двигуні вивернути свічку і оглянути нагар на ній. У нормі електрод свічки повинен бути сухою і сіро & ndash; коричневий. Якщо Ваша свічка чорна і закопчена & ndash; значить суміш надмірно багата паливом, а якщо нагар на свічці білий або світлий & ndash; переважає повітря. В цьому випадку карбюратор потрібно прочистити і налаштувати.

Що потрібно для самостійного чищення карбюратора?

Чистити карбюратор мотоцикла самостійно і без досвіду & ndash; справа повільне і довгий. На це можна витратити цілий день, і тут головне не зробити гірше) Ми завжди радимо звертатися в цьому випадку в професійні МОТО-СТО до нас в Borschservice, де Вам завжди якісно і не дорого, зможуть почистити і відрегулювати карбюратор і при необхідності провести комплексне технічне обслуговування Вашого мотоцікла.Но якщо Ви вирішили ризикнути і зробити все самостійно, Вам потрібно мати такі матеріали: папір і ручку, рукавички для захисту рук, окуляри для захисту очей, інструкцію що б зняти карбюратор з мотоцикла і потім розібрати його. Папір і ручка буде потрібно, щоб записати послідовність дій при знятті, це допоможе потім зібрати карбюратор в правильній послідовності щоб не заплутатися. Ганчірки, чисті і гладкі! Головне, щоб вони не пушілісь і не & laquo; ворс & raquo ;; спрей & ndash; для прочищення форсунок та догляду за карбюратором. Увага! Не можна використовувати для очищення карбюратора WD & ndash; 40, він містить масляну основу і тільки зашкодить вашому карбюратора. Прилад для продувки стисненим повітрям (можна балон); ємність для розчинника, палички з міцного дерева або зубочистки. При розбиранні карбюратора мотоцикла і прочищення потрібно дотримуватися простих правил, без яких можна легко заплутатися: візьміть інструкцію від вашої моделі карбюратора. Розібрати і зібрати його може бути не простіше, ніж масштабну модель, тому робіть все поступово і по інструкції, для цього запам'ятовуйте і позначайте, куди ви поклали кожну & laquo; дрібниця & raquo ;: гвинтики, пружинки; окремо покладіть прокладки, деталі з пластика і гуми, щоб уникнути їх контакту з розчинником; для промивання дрібних металевих деталей їх потрібно залити розчинником, і промити при помішуванні, потім витерти насухо; жиклери (отвори для подачі палива і повітря) чистяться тільки стисненим повітрям, або рідким очищувачем з балончика під тиском. Категорично забороняється їх чистити паличкою, дротиком і іншими предметами!

Етапи роботи:

Насамперед необхідно зняти карбюратор мотоцикла. Якщо немає досвіду, то в інструкції до мотоцикла глянути як дістатися до карбюратора. Спочатку зняти бак мотоцикла, потім повітряний фільтр разом з корпусом. Затом зовні промити карбюратор. Зовнішня мийка карбюратора мотоцикла включає в себе очищення корпусу від масляних відкладень, піску і бруду. Промиваються канали корпусу чистим ацетоном або бензином, продуваються з компресора. Потім проводиться чистка дифузорів і емульсійних колодязів. Оцінюються всі елементи ущільнювачів, прокладки та гумки, які містить карбюратор; Промивання фільтрів камери поплавця; Промивання самої камери поплавця; Очищення форсунок; Перевірка роботи пускового пристрою, механізму поплавця і механізму холостого ходу. Перевірте, чи добре прискорювального насоса. Для цього очищаються всі деталі, і продуваються компресором. Зверніть увагу на те, як легко переміщується кульку в клапані & ndash; гвинті. Зверніть увагу, щоб елементи насоса рухалися з легкістю, а саме ролик, діафрагма і важіль. При цьому діафрагма не допускає деформацій. Варто сказати, що після очищення і регулювання такого важливого вузла, як карбюратор мотоцикла, не забудьте звернути увагу на повітряний фільтр, і замінити його у випадку необходімості.Важно все правильно зібрати і надалі правильно налаштувати, тоді Ваша їзда на мотоциклі буде більш комфортною і безпечної ... хоча б з технічної точки зору.

чистка, налагодження та синхронізація карбюраторів
чистка, налагодження та синхронізація карбюраторів
чистка, налагодження та синхронізація карбюраторів
чистка, налагодження та синхронізація карбюраторів